Nya dekorationer i butiken

Scrapperiet har fått in många roliga dekorationer som är användbara för både layouter och kort så jag tänkte visa några enkla kort som jag har gjort med några av nyheterna. Jag delade ett ark Bazzill i 4 delar så att jag fick 4 kortstommar i det mindre formatet 10x10 cm.



Vit punchinella med stjärnor
Petaloo Double Delight Daisy orange/rosa
Shabby Chic Crafts Tickets
Carolee's Creations Tiny Alpha Stickers - Whoopsy Teal



Petaloo Double Delight Daisy orange/rosa
Shabby Chic Crafts Tickets - svenska
Carolee's Creations Tiny Alpha Stickers - black
Carolee's Creations Lacy Scallop Ribbon
American Crafts Round Button - black


På nästa kort använde jag motivstämpeln till att stämpla ett matchande bakgrundspapper.

Daisy Bucket Design Clearstamp Curly Tree
Metallic Grön punchinella
Promarker Lime Green



Daisy Bucket Design Clearstamp Curly Tree
Metallic orange punchinella 
Elle's studio Chic Date Tags - brights
Carolee's Crations Tiny Alpha Stickers - black
Promarker Lime Green och Orange

Spana in i butiken på alla nyheter som redan kommit in och håll utkik för det kommer mera! :-)
/Åsa

Kommentarer
Postat av: CamillaW

Superläckra kort i ett perfekt format!

Postat av: Alina

Godagens! Kikar in* :)

2008-09-29 @ 13:37:41
URL: http://emmiealina.blogg.se/
Postat av: Misan

Underbart! Härligt intiativ!

2008-09-30 @ 17:42:19
Postat av: Lotta

Superfina kort Åsa och ett jättebra initiativ.

Kram på dej:

2008-09-30 @ 21:03:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback