Färgglada We R Memory Keepers - Frenzy

Igår fick jag ett ryck och gjorde 4 layouter i rad med härliga färgglada serien Frenzy från We R Memory Keepers. Det var svårt att bestämma vilken sida av papprena som jag skulle använda för de var lika fina fram och bak.
Här kommer mina layouter:

På denna layout har jag använt mig av de nya pompom-banden från Bazzill, blingbling från KaiserCraft och Funky Fresh tags från Shabby Chic, du hittar allt i shopen.


För att förstärka några av blommorna i det härliga pappret så har jag fäst blommor från Bazzill + blingbling på några. För att ge mer vattenkänsla har jag häftat fast tyll vid fotot. Tyllen finns i nio olika färger i shopen.
De läckra gula pilarna kommer från American Crafts och ingår i ett set med flera olika "Photo turns". De finns i sex olika färger i shopen.


Den lilla ugglan är från Shabby Chic och jag har färglagt den med promarers.
De blå knapparna kommer från American Crafts


Närbild på tyllen.


Den söta muffinsen kommer från Shabby Chic.

Det blev även två snabba kort. Flera av papprena är indelade i 4 st 6"x6" rutor på baksidorna så att de passar perfekt även till kortmakeri.






Närbild på tyllen

Tack för mig denna gång!

Kommentarer
Postat av: Lotta

Härliga layouter Lina, de är verkligen riktiga färgklickar i höstrusket. Superfina!!

2008-10-12 @ 14:46:21
Postat av: Misan

Åh, vad fina Lina! Underbart härliga färger som passar perfekt till dina busungar!!

2008-10-12 @ 19:51:08
Postat av: Milla

Underbara alster!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback