Banana Frog, Pink Paislee och Promarker

Jag fick några nya clearstamps i mitt senaste paket från DT-mammorna och det resulterade i några kort;

Storlek 15x15 cm
image802
Clearstamp från
Banana Frog som jag stämplat försiktigt med Staz On och sedan färglagt med Promarker Orange, Lime Green och Turquoise.

Storlek 7,5x15 cm
image803
Clearstamp från Banana Frog som jag stämplat försiktigt med Staz On och färglagt med Promarker Magenta.

Storlek 15x7,5 cm
image804
Clearstamp från Pink Paislee stämplad med Staz On och färglagd med Promarker Magenta och Turquoise. Bazzill just the edge med Stickles Magenta i hålen.

Storlek 10x10 cm
image805
Clearstamp från Pink Paislee stämplad med Staz On och färglagd med Promarker Orange och Turquoise. Hambly overlay och KiMemories Lace Cardstock.

Storlek 10x10 cm
image806
Clearstamp från Pink Paislee stämplad med Staz On och färglagd med Promarker Magenta och Lime Green. KiMemories Lace Cardstock.

/Åsa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback