Underbara Basic Grey Sultry

Fick ett gäng med dösnygga BG-Sultry o satte tänderna i dem med en gång. Det blev först två layouter och sedan följde jag Åsas exempel, och gjorde ett kort av några av spillbitarna.

image611

Basic Grey Sultry - Polished
Basic Grey Sultry - Fashionable
Bazzill Craft
Chipboard - Maya Road
Punchinella svart
Journalingstämpel - Easer
American Crafts Thickers - Rootbear Vinyl

image612
Basic Grey Sultry - Vouge
Basic Grey Sultry - Citron
Basic Grey Sultry - Stylish
Bazzill Scalloped cardstock (finns olika varianter)
BG Stickers
BG Rubons

image614
Häromdagen så var det ett pysselprogram på Bolibompa och programledaren gjorde enkla små fjärilar som var jättesöta. Jag blev sugen på att prova. Jag klippte ut två olika stora ovaler (ritade på frihand) som jag sedan veckade precis som smällkarameller. Eftter det fäste jag ihop dem med hjälp av gluedots och lite ståltråd. Slutligen fick fjärilen lite fluid chalk och två spröt med pärlor.

image613
Basic Grey Sultry - Stylish
Doodlebug knappar (finns i andra färger i shopen)
KI Memories stickers
wellpapp
Bazzill cardstock

Nu laddar jag för fullt till imorgon! Vi ses väl där?!
/ Lina

Kommentarer
Postat av: ÅsaF

Åh så läckert du gjort med BG Lina!! Fjärilen är superfin!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback