Snygga Heidi Swapp

Här har det pysslat med nya snygga papper från Heidi Swapp.

Först ut är två layouter:

Flera av de nya HS-papprena har en extra flik med matchande journalingrutor. Kanonsmidigt när det redan är färdigmatchat och klart.
Jag har klippt ut hjärtan från
HS- CareFree Hearts och monterat med 3d-kuddar.
Förutom pappret HS - Carefree Gingham Paisley så har jag använt mig av punchinella och en söt stjärnstämpel från October Afternoons clearstamps.


Här har jag återigen använt en stämpel från October Afternoon.
Heidi Swapp-papprena är lika fina på bak- och framsida så för min del blir det att investera i fler "hjärtan-papper": Det är små på ena sidan och stora på andra. Döläckert papper!

Sedan blev det även två kort av resterna som låg kvar på skrivbordet:

Återigen är det HS-papper och en matchande journalingruta. Det rosa chipboardhjärtat är även det från Heidi Swapp. De har en blank/glansig yta och ger en läcker effekt. Just på det hjärtat så har jag skrapat lite med saxen runt om för att få den vita kanten.


HS-papper + HS Chipboardhjärta.
Förpackningen innehållet hjärtan i tre olika färger (vita, rosa och röda) och i tre olika utförande.  För mig har det blivit en "standard-dekoration" och jag har köpt på mig flera förpackningar.

Det var allt för mig för denna gång!
Må väl i sommarvärmen!
/
Lina


Kommentarer
Postat av: Misan

Underbara, Lina!!

2008-06-11 @ 20:51:44
Postat av: Lotta

Superduperfina!!!!

2008-06-12 @ 20:42:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback