Creative Imaginations & Coredinations

Jag fick ett DT-paket fyllt med härliga busiga papper från Creative Imaginations och en ny sorts cardstock från Coredinations. Den här cardstocken har en ljusare kärna i pappret, och det kan man göra mycket kul med.
Allt finns naturligtvis i
shopen!


På den här layouten har jag misshandlat cardstocken rejält. Jag har knöcklat, sandpapprat och skrapat. Det blev en kul effekt och jag gjorde inte så mycket mer på layouten för att inte dölja cardstocken.
Cardstock Coredinations
Creative Imaginations Cutie Girl - Border
Pink Paislee Holly Doodle Alpha
Maya Road Whimsy Floral ribbon
Clearstamp Imaginisce


Jag fäste en chipboardbokstav på baksidan av den gröna cardstocken med postit-lim och slipade med en nagelfil på andra sidan så konturerna kom fram. Sedan satte jag även fast en thickers över.
Cardstock Coredinations
Creative Imaginations Cutie Boy - Boy toys
Creative Imaginations Cutie Boy - Boy buttons
American Crafts Thickers - Daiquiri
Journalingruta Elle's studio
Maya Road Whimsy Floral ribbon
Clearstamp Imaginisce


Min lilla söta syssling Leo!
Cardstock Bazzill
Creative Imaginations Cutie Boy - Boy toys
Creative Imaginations Cutie Boy - Boy buttons
Pink Paislee Holly Doodle Alpha
Maya Road Whimsy Floral ribbon
Clearstamp Imaginisce


Här har jag rivit fram cardstockens kärna.
Cardstock Coredinations
Creative Imaginations Cutie Girl - Border
Creative Imaginations Cutie Girl - Doodads
Creative Imaginations Cutie Boy - Boy buttons
Maya Road Whimsy Floral ribbon
Clearstamp Imaginisce
3D-lack Glossy Accents


//Hedvig

Kommentarer
Postat av: Misan

Åh, vad jätte-jätte-fina saker du har gjort!!

2008-07-11 @ 17:02:02
Postat av: ElinÅ

Kanonsnygga grejjer!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback