Making Memories

När jag kom hem från jobbet en dag förra veckan så stod det en trevlig påse med godsaker och väntade på mig. Det var saker från Making Memories Animal Crackers. Nu så har jag pysslat en del :)

Först ut tre layouter:
image714
Här har jag använt mig av:
Animal Crackers Ella - Scalloped Circle
Animal Crackers Ella - Glittered Dot
Blommorna
 (som är 3d)  är även de från Making Memories men från serien Garden Party.
QK Metro Mini

image715
Papper är Ella - Animal Crackers och så även filtknapparna.
Den gula bården och den blå journalingrutan är Ella - Animal Crackers Stickers
American Crafts; Foam Thickers - Eggnog

image716
Making Memories Garden Party - Dimensional Glitter Stickers
Den rosa journalingrutan kommer från Sassafras Lass och den har jag delat på/förlängt under fotot.
American Crafts; Chip Board Thickers - Jewelry Box

Sedan blev det även tre kort:
image717
Den rosa journalingrutan är stämplad med Colorbox Chalk inkpad - Blush Rose

image718
Jag har använt en av clearstampsen från Banana Frog - Funky Flowers till de små blommorna.
Jag har stämplat med  Colorbox Chalk inkpad - Blush Rose och sedan klippt ut dem. En av dem är monterade med 3d-kudde. I mitten av blommorna har jag använt blått glitterlim.
Journalingrutan kommer från Ella - Animal Crackers Stickers

image719
Sifforna är lite ludna men det syns så klart inte i scanningen, Animal Crackers Ella - Flockes Number
Det gulprickiga är baksidan på Animal Crackers Ella - GIraffes

/ Lina

Kommentarer
Postat av: Camilla W

Fantastiskt vackra Lina! Så välarbetade och fina.

Postat av: Misan

Lina, Lina! Underbara!! I löv them!!!

2008-04-21 @ 19:09:56
URL: http://www.misansblogg.blogspot.com
Postat av: Lotta

Helt enkelt "wonderfulla"!!!

2008-04-22 @ 11:50:10
URL: http://www.lottasblogg66.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback