TACK!

image402
Stort TACK till ALLA er som var och besökte oss på Nordiska Stämpel- och Scrapmässan i Göteborg förra helgen. Utan ER skulle Scrapperiet inte vara vad det är! Att få träffa så många härliga och underbara kunder "live" ger en rejäl fantastisk kick att fortsätta bygga upp Scrapperiet och att även fortsätta jobba hårt för att ge ER många, nya, fräscha och härliga scrapbooking produkter!
Jag vill även rikta en stor KRAM och ett jätte TACK direkt från hjärtat till mitt underbara DesignTeam (och Malin Fors som hjälpte oss denna gång - ha en underbara vecka i Spanien vännen!).
Utan er hjälp, kunskap, smittsamma skratt och er härligt glada inställning - skulle jag aldrig fixat mässan själv. Ni är ovärderliga för mig - stort TACK till er alla!! Och...givetvis ett tack till min käre far och make som troget ställer upp och bär och roddar släpkärran - puss; jag älskar er!

Det återstår fortfarande lite uppackning och uppdatering av nätbutiken - ffa är det en massa nyheter som inte kommit in ännu....det ligger en rejäl hög ordrar i inkorgen som håller på att betas av - ha tålamod, jag jobbar så fort jag bara kan!!

Lagom till helgen kommer här lite inspiration ifrån Anna och Camilla;

image403

Anna har gjort en layout i storleken 6 x 12". Papper ifrån Scenic Route, Ki Memories, Rhonna Farrer, tag ifrån 7 Gypsies + lite eget smått och gott!

Här är tre layouter ifrån Camilla på ljuvliga trollet Wilma med produkter ifrån Daisy D - papper, chipboard, blommor, knappar och rubons tape!

image405

image406

image408

Jag önskar er alla en trevlig helg!

Tack Camilla och Anna!

Kommentarer
Postat av: Anonym

får maninte se bilder som no tog på mässan???

2007-09-22 @ 19:20:27
Postat av: Aase/ängel60

Underbara Lo, så färgfina och underbara foton.
TACK än en gång för underbar monter.//KRAM Aase


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback