Nordiska Stämpel & Scrapmässan

image401

Scrapperiet medverkar vid nästa helgs stora stämpel och scrapmässa på Svenska Mässan i Göteborg. I vår monter kommer du att hitta mig, Tina, Åsa, Camilla och Malin Fors. 28 kvadratmeter fulla med papper, dekorationer, album, förvaring, pennor, fluidchalks, akrylfärger, rub-ons med mycket mycket mera.....Vi kommer att ha en hel del erbjudanden som gör det värt att besöka just våran monter!
20 papperställ fulla med cardstock och mönstrade papper - många helt nyinkomna för hösten en del har inte ens hunnit komma in i nätbutiken ännu.

Pga av mässan så kommer jag inte att packa några order fr om tisdagen den 11 september till tisdagen den 18 september.
Förbeställningar till mässan måste således vara lagda senast under morgodagen!

Jag hoppas få träffa många av er till helgen och jag önskar er en härlig söndag!

Kommentarer
Postat av: krumeluran

jag ser fram emot att dyka in i er monter och titta på alla fina papper.
vi ses på lördag
KAtarina

Postat av: Therese

Oj vad jag längtar till mässan! Det ska bli så roligt.
Kramar

Postat av: Tinafina

Här e en till som längtar till mässan! Skall bli så roligt att få träffa alla som handlar hos Scrapperiet!...(kan säga att det är många lövly nyheter....) ;o)

2007-09-10 @ 22:40:39
URL: http://tinafina.blogg.se/index.html
Postat av: Ulrika/TweetyUllis

I'll be there! Redo att shoppa loss!!! :-)

2007-09-15 @ 12:43:39
URL: http://tweetyullis.blogg.se
Postat av: Aase/ängel60

TACK. För en fin monter med mycket fina saker.... två inköp klarade jag lätt av + att jag "lurade" på dottern en del :) Kram Aase

2007-09-16 @ 15:48:15
URL: http://angel60.blogg.se
Postat av: Anonym

kommer ni inte att lägga in bilder från mässan?

2007-09-18 @ 12:25:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback