Karin

Idag får ni som inte redan känner Karin Brandin möjligheten att lära känna henne lite mera.


image495

Karin Brandin

Jag träffade Karin första gången på en scrappträff i Örebro i juli 2005. Jag var där med Scrapperiet och Karin hade åkt ifrån Kalmar för att gå på träff. Sedan dess har jag träffat Karin på flera träffar och vid mässan i Helsingborg 2006 bestämde vi att Karin skulle ingå i Scrapperiets DesignTeam.

Namn: Karin Brandin
Bor: Flyttade i somras ifrån Kalmar till Örby - bara en drygt 50 minuter ifrån mig!
Familj: Mannen Svante och härliga lilla Annie nyss fyllda 2.
Sysselsättning: Gymnasielärare i Biologi och Naturkunskap.

Karin upptäckte Scrapbooking år 2001 då hennes svägerska hade varit på Scrapbooking kurs. Allt började med ett album till sina föräldrar som fyllde 60 år.

Scrapstil: Karin scrappar som hon känner för och tycker om att prova nya saker. Håller sig dock till en ganska så grafisk stil med mycket färger, men svävar gärna ut åt olika håll...

Scrappar: Karin scrappar både i 12x12 och i lettersize samt gör ett och annat minialbum.

Favoriter; Karin gillar allt som kommer ifrån Scenic Route och Ki Memories. Är även svag för chipboards och alfabetsklistermärken.

Karins Blogg:
www.blogg.brandin.info/

Karin är även och inspirerar på: www.veckansskiss.blogspot.com/

Här har ni Karins senaste godbitar;

Karin har använt sig av Doodlebugs nya kollektioner med mönstrade papper;

image496

image497

image498

image499

image500

TACK Karin!

Kommentarer
Postat av: Therese

Underbara layouter. Den jag fastnade mest för var "en groda", hur fin som helst!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback