Nyheterna strömmar in och arbete pågår!

Just nu går all ledig tid åt att konstruera min nya nätbutik, därav blir det lite stiltje här.....Nyheterna strömmar in, såväl nya som "gamla" märken, dekorationer, papper i mängder, cardstock, tidningar, böcker, förvaring med mycket mycket mera!

Hör gärna av dig om du har några önskemål om vad du vill att jag skall ta hem till butiken; [email protected]

Samtliga Revolution och Silhouette är beställda och väntas hit i början av nästa vecka tillsammans med en hel del förbeställda Quickutz produkter.

Har ni inte redan varit inne på denna
blogg för att skaffa Scrapinspiration så rekomenderar jag det starkt!!

Jag önskar er alla en härlig långhelg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback