Mera Åsa!

Här kommer ytterligare ett par härliga layouter ifrån allas vår Åsa Fransson;


Vide;

image249

Ki Memories nya kollektion Surprise - hittar du
här!
Bokstäverna är Bazzills Chipboard och dom hittar du här!


Liten Hand;

image250

Återigen papper samt stickers ifrån Ki Memories och chipboard, thickers och rubons ifrån American Crafts,

Norrlands vid vattnet;

image252

Till denna coola och skitfräcka layout har Åsa använt sig av Junkitz nya kollektion "Extreme Boy".
Hela kollektionen hittar du här!

Kommentarer
Postat av: Linda/Linxen

Underbara LO's Åsa!
Dina alster är alltid så läckra!

Postat av: Kajsa

wow.. den här gillade jag..jag har precis köpt dessa papper för att använda på min son.. han köpte sig ett par shorts med eldflammor på så jag köpte papper efter kläderna.. haha.. är man galen så är man.. och satt och undrade hur jag skulle använda det pappret med flammorna då det kunde bli för mkt av det goda. men den här LO´n gav mej massor av inspiration.. jag bugar och bockar mej djupt.. :)

2007-06-20 @ 12:22:04
URL: http://kajsasscrapsida.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback