Nyhetsbrev!

Igår kväll och idag har jag försökt att få iväg ett Nyhetsbrev till alla Scrapperiets kunder med information om den nya butiken.
Dessvärre har det strulat lite så om du antingen har fått flera Nyhetsbrev eller inget alls så ber jag om ursäkt och hoppas att tekniken löser sig under helgen.
Jag får mina mail och era order som vanligt - där är det inga problem.

Den nya butiken är av en helt ny butiksvariant och drivs av ett helt nytt företag än den tidigare.
Därför måste du som var kund i "gamla" Scrapperiet" registrera om dig - du får då ett nytt kundnr och dina uppgifter sparas även här.
Tack för ert tålamod och förståelse!


Ni missar väl inte att två st av er som lägger en order fram till 18,00 måndagen den 2 juli vinner ett QK paket med dies värt 300 kr/ st samt att en lycklig kund då får hela sin order och frakt GRATIS!

Ha en trevlig fredagskväll!


Kommentarer
Postat av: Mia

Måste bara få säga att jag tycker den nya butiken var jätte-bra. Vad roligt att den äntligen kommit igång. Trots att jag har strängt no-shopping förbud så kan jag nog inte hålla mig. Nåt måste jag väl ha...

2007-06-30 @ 23:46:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback