Doodlebug

På mångas begäran så kan jag nu meddela att Scrapperiet har tagit hem ett STORT sortiment av Doodlebug!

image279

Vad sägs om dessa papperskollektioner;

2 Färgglada;

image280

image281

2 Svart-Vita;

image282

image283

Något som är utöver det extra är de 4 vita cardstocken med embossade motiv;

image284


Till fantastiska papper så måste man ju ha fantastiska dekorationer och bokstäver!

När vi hade träff häromsistens så gick DT tjejerna fullständigt igång på "Frills".
Det är pappersremsor utstansade i olika motiv som du kan sätta lite som du vill - (se exempel längre ner!)

image285


Doodlebug har i år släppt ljuvliga jewels - glittriga självhäftande stenar - i samtliga Doodlebugs häftiga färger.
I varje fpk finns 32 stenar i 4 olika storlekar.



image289



Givetvis finns det även härliga blommor och knappar;

image286

image287

Sommarens texter gnuggas givetvis fast med Doodlebugs härliga rubons - missa inte de nya småttiga gnuggisarna - Simply Sweet för bara 24 kr!

image288


Band - både enfärgade och med gulligt mönster;

image290

image291
Givetvis finns även de läckra chipboard husen i lager:

image297

och så lite exempel;

Vad sägs om dessa vacka foton på Åsa;

image298

Åsa har använt mönstrat papper, frills i swimmingpool, bubblegum samt de småttiga rub-onsen "2007".
Övriga produkter är Bazzill Scalloped Cardstock samt JAG är utstansat med Quickutz Classic Alfabet "Uptown Girl".

Ett underbart bröllopsfoto på Karin;

image299

Karin har använt mönstrat papper, embossad cardstock (se hur läckert det blir när man förhöjer ett eller ett par av blommorna) jewels i ladybug, och återigen de coola små Simple Sweet rub-onsen. Runt fotot har Karin satt frills.
Texten är utstansad med Quickutz Classic Alfabet Diesel.

Scrapperiets lilla Maskot;

image300

Lilla E äter faktiskt äpplen oxå och inte bara bullar så här i sommartid :)
Jag har använt röda frills och gnuggat de små rub-onsen i "juni 2007".
Klamrarna är 7 Gypsies 97% stamp parathesis och rubriken "Fruktstund" är utstansat i Quickutz Metro Classic Alfabet. 

Här är en layout som jag har snott på Karins blogg - förlåt mig! Men den är så himla fin!!

image301

En underbart somrig Annie på promenad!!
Mönstrade papper och frills. Rubriken är utstansad med Quickutz Classic Alfabet Moxie. 


pust....det här var ett låååångt inlägg....imorgon får det allt bli kortare :)

Kommentarer
Postat av: Lina

du får du ju minsann ta o öppna shopen snart annars så sätter jag mig i bilen o kör upp ;)

Postat av: Linda/Linxen

*Hihi* Bra sagt Lina! Håller med fullständigt! ;)

2007-06-28 @ 01:51:20
URL: http://linxen.blogg.se/
Postat av: Sandra

Åh, så härliga produkter och så otroligt mycket fina LOs! Blir verkligen hur sugen som helst, ni vill jag att du ska öppna nya shopen!

2007-06-28 @ 08:02:19
URL: http://smamirakel.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback