MM & Heidi Swapps Chipboard klockor

Här kommer lite härliga alster som Karin och Åsa har gjord med Making Memories nya papper! Du hittar dom här!
Härliga papper med mönster tryckt på naturfärgat papper, sk "Kraft".

80753-114
Design; Åsa Fransson
Inspirerar av "Antingen eller" i Scrapbook mm Januari nr.
Quickutz alfabetet "Studio Classic" och ring.


80753-115
Design; Karin Brandin


80753-116
Design; Karin Brandin
Karin har använt Heidi Swapps fräcka chipboard klockor som ger det där lilla extra, ffa när det gäller layouter som visar på tid.


Ja Karin....vart tar tiden vägen. Jag säger då det....för ett år sedan var ni många som följde mig under mina 20 dagar över tiden....pust! Men hon kom till slut lilla Ellen och kan man tänka att det lilla knyttet numera går omkring här med sina 7 tänder, säger "titta" miljoner gånger om dagen, äter som en häst och älskar sina små Fisher Price gubbar....Det är nog dax att jag gör en liknande layout! Tack Karin för idéen!

Kommentarer
Postat av: AnnaB

Ja och hur kan min Alva vara 8 månader redan?! De där kraft-papprena är SÅ himla snygga! *shoppingsugen*


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback