Nordiska Stämpel & Scrapmässan


80753-153





Ni har väl bokat in helgen den 31 mars - 1 april i kalendern?!
Scrapperiet kommer att ställa ut på Svenska Mässan och jag ser fram emot att få träffa många av er. Jag kan lova er att ni kommer att hitta massor av härliga och nya produkter i vår monter. Vi kommer att ha mässpriser på flera produkter, utlottningar mm.
Så glöm nu inte att boka upp denna helg!

Fram till helgen med stort H kommer jag här i bloggen att lotta ut ett antal entrébiljetter till mässan. Så glöm inte att titta in här i bloggen regelbundet!

Mer information hittar du
här!

Kommentarer
Postat av: Theresia

Å en entrebiljett vore ju inte helt fel...
Det är väl självklart att man ska ta bilen mannen och dottern på en tur till Göteborg! Fast de får nog gå någon annan stans under tiden jag är på mässan...

Postat av: Molle

Skall ju givetvis gå!Längtar! Kan hoppas att man vinner en entrébiljett. Det vore ju inte fel...*ler*

Kramisar

2007-02-20 @ 22:27:00
URL: http://molles-krypin.blogspot.com/
Postat av: Therese

Här är en till som ska gå:) Längtar!!
Kram

Postat av: Camilla Holm

Ytterligare en som längtar till Göteborg!

2007-02-21 @ 08:44:48
Postat av: Sandra

Jag går och funderar på om jag ska försöka ta med mid hela familjen till Göteborg den helgen, var så otroligt kul förra gången (men dyrt för plånboken ;-) ), och det ser ju inte direkt sämre ut på utställarsidan den här gången!

2007-02-21 @ 13:15:39
URL: http://smamirakel.blogg.se
Postat av: Lina

låter härligt! Klart att vi ses där!!!!
kram

2007-02-22 @ 22:23:28
URL: http://www.ltannerfalk.blogg.se
Postat av: Linda W

Jag och sambon har bokat in den helgen i almenackan! :) Han ska träna på gym och jag ska träna plånboken! Vi ses där Annika!

2007-02-25 @ 00:44:44
Postat av: Anneli Pettersson

Ojj en entrebiljett vore ju inte helt fel att vinna...
Jag och mina tre vänner ska ta tåget från Kalmar på lördagen och tillbringa bägge dagarna på mässan.Vi har sett fram imot detta så länge, ska bli så roligt! Vi ses där!!

2007-03-12 @ 16:06:27
URL: http://anneli,segeson,se
Postat av: Anneli Pettersson

Ojj en entrebiljett vore ju inte helt fel att vinna...
Jag och mina tre vänner ska ta tåget från Kalmar på lördagen och tillbringa bägge dagarna på mässan.Vi har sett fram imot detta så länge, ska bli så roligt! Vi ses där!!

Ojj det bidde fel på min bloggadress..här den rätta! Sorry!!

2007-03-12 @ 16:08:20
URL: http://anneli,segeson.se
Postat av: Jeanette Fagerlund

Vi är fyra tokiga scrapp brudar som kommer långväga ifrån för att få uppleva denna fantastiska helg i Göteborg. Snart är vi där.......!

2007-03-14 @ 18:02:05
Postat av: Sussie

klart jag kommer. Det här längtar man ju efter.Vi ses!!!!!

2007-03-21 @ 13:10:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback