Daisy D´s Paper

image383

Nu har Daisy D´s underbara höstkollektioner kommit.
Mönstrade papper i mustiga färger med tillhörande matchande blommor, chipboard, knappar, band och stickers.
Nytt är rub-ons tapen med svarta och vita stygn, raka eller zick-zack. Dessa har varit slutsålda i USA en längre tid men finns nu äntligen i lager. Nu kan du ställa undan symaskinen :) - bara dra med tapen och vips! så har du stygn.
Du får både en vit och svart för endast 55 kr st.

image384

image385

image387

Du hittar alla produkter under Nyheter v.35

Kommentarer
Postat av: Tinafina

WOW vad mkt läckra papper! Helt i min smak!!!

Postat av: krumeluran

åhhh drägel, jag vet till vilken monter jag ska gå och kika på mässan, herre min tid vilka fina saker:)

2007-09-03 @ 18:13:12
URL: http://www.krumelurans.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback