Online igen...

Nu så skall väl äntligen telefonlinjen vara ok....det är nackdelen när man total renoverar ett hus....är det inte en elkabel som grävs av så trillar en telefonledning ner....
Men nu är jag med i matchen igen!

Jag håller som bäst på att skicka ut Quickutzklubbens förbeställningar samt förbeställda clearstamps ifrån Autumn Leaves.

Arbetet med den nya shoppen går framåt men jag kommer att lägga in nyheter i den gamla då det tar längre tid än jag trott för den nya butiken att komma igång.

Ikväll kommer du hitta en helt ny serie papper ifrån Junkitz i butiken...välkomna in lite senare!

Kommentarer
Postat av: Elin

Woho!! Längtar efter mina QK-dies. Så kul att de är på väg. Ha det bra, Annika!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback