Mässdax & Orderinformation

80753-35


Jag har plockat alla order som inkommit fram till 22.00-tiden ikväll - kommer inte att hinna maila era personliga orderbekräftelser innan helgen, men har i alla fall lagt undan det ni har beställt så att det inte tar slut på mässan på lördag.
Min lilla dotter Ellen vaknade i morse med feber och har under dagen blivit mer och mer förskyld så istället för att arbeta en extra timme i kväll skall jag krypa till kojs för jag misstänker att det kan bli en låååång natt.....OCH imorgon har jag massa förberedelser inför mässan i Floby.

På lördag, den 11 november kan du träffa mig, Lena och Scrapperiet på mässan i Floby.
Plats: Floby skolans aula
Tid; 10-17
Inträde; 20 kr
Vägbeskrivning;
http://shorl.com/hebyjygaprohy

Information gällande beställningar som läggs mellan idag, torsdag och måndagen den 13 november finns att läsa på startsidan i nätbutiken; www.scrapperiet.se

Jag önskar er alla en trevlig helg och ser fram emot att träffa en hel del av er på lördag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback