Bling Bling!

TACK alla härliga kunder som hälsat på oss och handlat i Scrapperiet på ScrapExpo i Malmö!
En del produkter har med anledning av helgens mässa tagit slut, bl a cardstock i ffa julens färger. Det är redan beställt mer som kommer i veckan!
I veckan kommer även de efterlängtade Bling papprena ifrån Bazzill Basic - jag fick mig en tjuvkik i Malmö och jag kan lova att ni inte kommer att bli besvikna!

80753-30

I veckan kommer det även almenackor och clearstamps ifrån Autumn Leaves, Paper Taker och dividers ifrån Cropper Hopper, bling borders och helt nya chipboard alfabet ifrån Heidi Swapp, fluid chalks och en hel del till...

Jag håller även tummarna att Ki Memories jul- och vinterkollektion trillar in denna vecka.....

Så håll utkik...i veckan kommer mycket nytt!

Kommentarer
Postat av: Tinafina

WOW vad mkt nytt som kommer! VILL HA CLEARSTAMPS!!!

Postat av: Therese

Oj, oj, oj, *håller hårt i plånboken*. Det verkar som om jag får lägga till på det jag redan har beställt...
Kramis

Postat av: Lina

Alltid lika skoj att träffas Annika!
Hoppas att mässan i helgen gick bra!
kram på dig!

2006-11-06 @ 20:12:37
URL: http://www.ltannerfalk.blogg.se
Postat av: Elin

Wow, vad spännande med alla dessa nya papper!!

2006-11-08 @ 10:57:15
URL: http://moebloggen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback