GOD JUL

80753-86
Så här dan före dan har skinkan precis tagits ur ugnen och granen har hamnat i vardagsrummet och skall kläs alldeles strax.

Jag vill önskar er alla kära kunder en riktigt riktigt  GOD JUL!
Vi är väl inte många som får uppleva en vit sådan i år - här står krokusen i givakt i min rabatt.....

På julaftons morgon öppnas den sista luckan i Scrapperiets Adventskalender. Du hittar den här som vanligt!
Här kommer du senast på juldagens morgon även att hitta information om vår MELLANDAGSREA som startar redan under juldagen!

Nu tar jag mig lite välförtjänt vila och alla order som kommer in from i em tom annandagen kommer att behandlas i tur och ordning med start onsdagen den 27 december!

Ha en härlig julafton och mys riktigt ordentligt!
Kram / Annika

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback