Maja Design

Maja Design är svenska lyxiga papper i romantisk stil. Underbara att arbeta med. Den här serien heter Du och jag.

Vänner

Jag har använt:
Prism; Cardstock - Paperbag

Maja Design; Du och jag - Nykära
Maja Design; Du och jag - Klippark
Making Memories; Blossoms & buttons box

Maya Road; Sheers - Luxe Scrolls Ribbon


Together

Jag har använt:

Maja Design; Du och Jag - Glädje

Maja Design; Du och Jag - Klippark

Punchinella

Qk alfabet; Studio

Lilla Blomma

Jag har använt:

Maja Design; Du och Jag - Lycka

Maja Design; Du och Jag - Tillsammans

Maja Design; Du och Jag - Klippark

Making Memories; Blossoms & buttons box

Maya Road; Sheers - Luxe Scrolls Ribbon


Med de fina klipparken kan man göra fina kort och tags


Pink Paislee; Holly Doodle Alpha - Green Lace


Med spillbitarna kan man dekorera och hotta upp den gamla hederliga "loppan"


Må väl i sommar!
//Camilla ♥

 






 


Kommentarer
Postat av: Lina T

kanonfina grejer Camilla!

Postat av: Minerva

Fina saker, gillar speciellt Together och den upphottade loppan.

2008-07-13 @ 13:59:36
URL: http://pysselgudinnan.blogspot.com
Postat av: Misan

Jätte-jättefina!!

2008-07-15 @ 09:09:33
Postat av: Lotta (LoWi)

Åååh, vad jag älskar den hottade loppan!

Allt var underbart, men jag föll pladask för loppan.

Ska nog överaska barnen med varsin hottad loppa!

Tack för inspirationen!

2008-07-23 @ 23:02:42
URL: http://lottaspyssel.blogspot.com/
Postat av: Annette

Vilken kul idé med loppan! Och så fint det blev!

2008-07-27 @ 21:10:56
URL: http://www.magdas.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback