Heidi Grace - We are family

Denna gång har jag fått tillfälle att pyssla med  papper och dekorationer från Heidi Grace - We are family. Det blev två layouter som jag visar här nedan:


Här har jag även provat på blå cardstock från Coredinations. Det är en cardstock som har en ljusare kärna vilket gör att det blir en extra effekt när man river eller skrynklar cardstocken. Det finns 30 olika färger att välja mellan i Scrapperiets webbutik.
Journalingrutan är från Elle´s Studio.


Även här har jag använt mig av produkter från Heidi Grace - We are family. Den är oranga blomman är utklippt från ett papper som är skimrande och blomkonturerna har en upphöjd sammetsstruktur:

Pappret heter: Heidi Grace; We are Family - Flock Flowers

De små hjärtanen som jag använt på båda layouter kommer från en förpackning med tre olika storlekar, 50 st hjärtan i röda och oranga. Största storleken 1,5 cm.


Det var allt för denna gång!

/Lina


Kommentarer
Postat av: Camilla W

Superfint Lina! Älskar dina detaljer och jag blev helt såld på hjärtanen!

Postat av: Misan

Jättefina LO`s, Lina!! Gillar dem jättemycket! Kramen

2008-08-02 @ 14:57:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback