TACK!

image564



Stort TACK till alla er som handlade under Scrapperiets sista vecka med mig vid rodret. Helgen och början av veckan har gått åt till att bekräfta och packa över 100 order, förbereda för familjens semester samt lite magsjuka.
 
Samtliga order som är betalada på BankGirot i eftermiddag, går iväg med posten idag.

Inga försändelser har således gått iväg tidigare i veckan.


Jag är i Thailand 17 januari -  1 februari och är åter vid datorn lördagen den 2 februari.

Notera gärna min nya e-mail adress; [email protected]

Scrapperiet har fått 2 nya ägare som kommer att ta över butiken första veckan i februari - mer info kommer!

TACK!

Kommentarer
Postat av: Lotta

Hej Annika,

Jag kommer inte fram till din mailadress [email protected]

Kan du maila mej när du kommit hem.
Kram
Eva-Lotta

2008-01-31 @ 19:45:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback