Camilla

image512

När jag letade efter ett par tjejer som kunde designa åt Scrapperiet mailade jag Camilla och frågade om hon ville vara med i DesignTeamet. Sen sviktar minnet lite.....första gången vi träffades....jag tror nog att det var vid en mässa i Lerum februari 2006. Jag hade med Scrapperiet och en liten Ellen på 3 veckor .....jaja...jag kan ha fel :)
Vi har i alla fall träffats flera gånger sedan dess och vi hade ett par superroliga dagar tillsammans under eventet i våras.

Namn; Camilla Westerdahl 38 år
Bor; Falkenberg
Familj; make och fyra döttrar (skulle inte tacka nej till en femte), hund och katt.
Sysselsättning'; Hudterapeut

Camilla började scrappa efter att hennes syster hade gett henne ett par amerikanska scraptidningar - Camilla föll direkt, började leta på nätet, hittade ett par butiker osv.

Scrapstil; Camilla scrappar gärna förstoringar och tycker om att variera sig och prova olika stilar. Camilla är dock mycket svag för dekorationer.

Scrappar; 12 x 12 och det är oftast döttrarna det scrappas om.

Favoriter; Camilla är svag för kraftiga dubbelsidiga mönstrade papper - gärna lite "shabby chic", lla sorters dekotationer och så naturligtvis QK produkter (snart kommer det en silhouette.....:) )


Kommentarer
Postat av: sanna

trevligt =)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback