Krypa till kojs och ladda!

Ja nu är det dags att vila huvuden på kudden ett tag!
Jag och Åsa har idag byggt och fixat med montern - den är inte helt klar men en hel del står på plats;

image209

image210

När jag kom hem väntade en glad överaskning -Autumn Leaves hade kommit så nu står en stor låda fylld med 3 splirrans nya papperskollektioner och Bag Buttons samt helt nya Clearstamps i bilen.
Dessvärre hittade inte Junkitz hit i tid och inte heller alla nya tidningar....kommer nog på måndag!

Sov gott alla mässbesökare så ses vi imorgon!

Kommentarer
Postat av: Lina

Fy hundan! Du, jag kommer springa bort till din monter det första jag gör imorgon :)
Ser härligt ut Annika!

Postat av: Therese

Oj, oj, oj, din monter ser helt underbar ut!!
Kram

Postat av: Sanna

Jisses vad ni har jobbat på! Hoppas ni får en underbar helg! kram

2007-03-31 @ 08:14:55
URL: http://sannagregersdotter.blogg.se
Postat av: Maria M

Jättefint! Synd att man inte hade möjlighet att åka... Får kika in i webshopen sedan istället! =)

2007-03-31 @ 15:26:33
Postat av: emelie

vilken bra monter ni hade! det var toppen att den var så avlång. men farlig för min plånbok. kram

2007-03-31 @ 16:00:13
URL: http://emeliesscrap.blogg.se
Postat av: Morfen

Det var en toppenmonter ni hade och massor av fina saker!

2007-04-01 @ 09:37:17
URL: http://morfen.blogg.se
Postat av: Therese

Ni hade hur mycket fint som helst! Wow, säger jag bara.
Kramar


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback