Erbjudande!

image296

Är det fler än jag som har suktat länge efter det lilla alfabetet "Blossom" ?

Detta alfabet säljs endast i en fpk med lila tång, rockers, stampfoam, rub-ons mm.

Jag har nu fått hit 2st set som jag delat - ett alfabet har jag tagit hand om själv men nu undrar jag om det finns någon där ute som är intresserad av;

*Blossom Mini Unicase (1,5 - 2 cm)
*9 st figurdies; blommor, fyrkant, ram, tag, cirkel & blad för att göra en egen blomma mfl.
*2 fpk rubons till ovanstående figur dies.
*Plastfickor
*Goosebumpdie Flower
*6 st idékort
*Foam Sheet
*ShimSheet

Pris för hela kittet inkl. frakt; 1399 kr

Är du intresserad? Kommentera här i inlägget och maila mig din postadress;
[email protected]

Först till kvarn......

Kommentarer
Postat av: Anna H

Hur ser alfabetet ut? Har försökt att hitta det. Har även mailat dig.

Postat av: Anna H

Hitta hur det såg ut. Jag tar det!!
Hoppas att du har kvar det. Mailar dig.
Anna

2007-06-27 @ 20:03:49
URL: http://ischgl1988.blogspot.com
Postat av: Therese

Attans Anna, jag ville ju ha det;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback