Vinnare nr 2 är.....

...det tolfte inlägget ....som är Linda/Linxen! Stort Grattis Linda - jag skickar en gratis endagars entrébiljett till dig imorgon!

Jag kan idag avslöja att jag kommer att ha med mig många olika nyanser akrylfärger och ffa den nya glazen i både pärlemor och klart lack! Väl värda sina 25 kronor...eller kan det kanske rent av bli ett mässerbjudande?

Jag har även tre fulla ställ med fluid chalk - 36 olika nyanser (jag kan lova att det finns chestnut roan och creamy brown till många!)

Och om man har akrylfärger så måste man ju ha chipboard.....kom till vår monter och se de rykande färska alfabeten ifrån American Crafts - Billiga är de oxå!

Jag önskar er alla en solig vecka - och glöm inte kika in här imorgon....då visar jag er massa nyheter ifrån ett annat företag...massor av nya papper och stora chipboards...

Det blir då även en ny chans för utlottning av en gratis entrébiljett imorgon - missa inte det!

Kommentarer
Postat av: Linda/Linxen

Åh vad roligt! Vad glad jag blir! Tack så mycket! :)

Postat av: Therese

Åh vad jag längtar till mässan, det ska bli sååå kul!!!
Kram

Postat av: christina karlsson

Grattis till Linda
Vad spännande det skall bli att komma till mässan. det låter ju inte dummt med en massa fluid chalk dessa bara älskar jag.
Kram

2007-03-26 @ 13:05:18
Postat av: Sussie

mässan i göteborg den ser man fram och längtar till :-)

2007-03-26 @ 13:36:20
Postat av: Maria J

Det ska bli så kul med allt nytt du har med dig till mässan!

2007-03-26 @ 14:42:36
Postat av: Anneli Pettersson

Vad jag längtar till mässan, det ska bli sååå roligt!!! Ser fram imot se dom nya akvarellfärgerna.
Vi syns på lördag och söndag./ kram

2007-03-27 @ 12:28:26
URL: http://anneli.segeson.se
Postat av: marieg

GRATTIS Linda!!!
Vi ses på lördag!

2007-03-28 @ 07:37:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback