Nu börjar uppladdningen.....

Nu är det inte många dagar kvar till den stora Nordiska Stämpel- och Scrap mässan i Göteborg. Ni är alla hjärtligt välkomna att hälsa på i vår monter - 20 kvadratmeter "knökfulla" med massa nyheter!
Här kommer du under helgen att inte bara träffa mig utan hela Scrapperiets DesignTeam; Karin Brandin, Anna Grundmark, Åsa Fransson och Camilla Westerdahl. Dessutom har vi min syster Lena samt Tina Kallin i montern - ett härligt, glatt, piggt och serviceinriktat gäng!
Följ med här i bloggen under den närmsta veckan så får du inte bara ta del av de nyheter som har kommit in och som kommer i montern utan du kommer även att ha chansen till att vinna en fri endagars entré biljett till mässan!

Första chansen till en gratis entrébiljett kommer här; kommentera detta inlägg och var med i vår första utlottning!
Vinnaren presenteras redan imorgon kväll!

image182
Jag är superglad över att kunna presentera en helt ny leverantör på den svenska marknaden - allas vår
Jenni Bowlin har börjat med att sälja egna produkter; papper, labels, journaling cards samt journaling tickets.
Information om företaget och om J.B hittar du
här och kolla in en del av produkterna i deras blogg!

En stor nyhet är att vi kommer att ta kort på mässan  - så i vår monter slipper du ha kontanter!

Missa nu inte att gå in här varje dag den närmsta veckan för att få tal del av Scrapperiets mässuppladdning!

Kommentarer
Postat av: emelie

jippi! (eller ska jag säga farligt) att du tar kort på mässan. det är ju toppen. kram

Postat av: Bea

Tjoho! Bara en vecka kvar nu! Och så tar du kort med - det är ju undebart :D Vi ses på mässan!!

2007-03-22 @ 23:57:08
URL: http://bhu136.blogsoft.com
Postat av: Hanna Persson

Åh, de där tickets vill jag bara ha. Spara några såna till mig om du beställt hem dem! Sälj inte alla på mässan nästa helg *ler*.

2007-03-23 @ 07:31:56
URL: http://hanna-bemi.blogspot.com
Postat av: Lina

åh, gött mos att du fixat Jenni Bowlin! Farligt att du ska ta kort ;)

kram, vi ses nästa helg!

2007-03-23 @ 07:40:40
URL: http://ltannerfalk.blogg.se
Postat av: Maria M

Gud vad spännande! Ser verkligen framemot alla nyheter! =)

2007-03-23 @ 08:01:16
Postat av: Maria J

Det ska bli riktigt kul med mässa nästa helg! Ser fram emot alla nyheter.

2007-03-23 @ 08:14:38
Postat av: Kattis

Perfekt att du ska ta kort.
Ser verkligen fram emot att gå på mässan.

2007-03-23 @ 09:15:08
Postat av: Anna P

Nya artiklar och kort, underbart men farligt! ;)

2007-03-23 @ 09:57:47
Postat av: Angelica

Vi ses på mässan. Fattig blir man när du tar kort. Men, men man får ju nytt "bidrag" nästa månad, så det får bli nudlar under april :)

2007-03-23 @ 10:50:56
Postat av: Lotta

Ska bli superkul att gå på mässan. Som sagt farligt att du tar kort!

2007-03-23 @ 13:16:14
Postat av: Sandra

Åh, vad härligt det ska bli att få gå på scrapmässa igen! Jag och min syster kommer med stor sannolikhet och häsar på er i montern! Ajaj, kanske inte så bra för plånboken om du tar kort...

2007-03-23 @ 16:26:11
URL: http://smamirakel.blogg.se
Postat av: Pernilla Thorold

Åh vad roligt med Jenni Bowlin! Ser fram emot att få shoppa deras produkter. Vi ses på mässan!

2007-03-23 @ 16:48:34
Postat av: Millasew

Farligt med kort - men det ska bli kul med mässan!

2007-03-23 @ 17:12:32
Postat av: Therese

Längtar verkligen till mässan, det ska bli så skoj!!!
Kramar

Postat av: Jeanette

VILKEN HIMLA TUR JAG HAR!!!!!!!!
Tänk att jag kom in på denna sidan just nu: )
JAG KAN INTE HELLER VÄNTA TILL MÄSSAN .......

2007-03-23 @ 19:43:30
Postat av: Anneli Pettersson

Längtar verkligen till mässan, det ska bli så roligt, Vi ses på mässan!

2007-03-24 @ 18:45:19
URL: http://anneli.segeson.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback