ÖPPET!

I morse ringde familjen ifrån landet och frågade om de kunde stanna där en dag extra........

Så tack vare min älskade make (jag misstänker att han "gav" mig en extra dag med flit :) ) så har jag nu kunnat slutföra så mycket i butiken att jag känner att det är dags att slå upp portarna!
Än är det en hel del småfix, bilder, info, färginställningar kvar.....men det får jag ta pö om pö.
Det finns säkert en och annan bild som ligger fel, någon text som är tokig och nå´t pris som är galet....men alla nya projekt har ju sina små barnsjukdomar och butiken kan ju bara bli bättre och bättre!

Innan du läser vidare - Missa inte inlägget före detta; Du måste bara se Annas layouter!!

Under hela juli och augusti så kommer du att hitta olika öppningserbjudanden här i Scrapperiet.
Denna första vecka har jag följande Öppningserbjudanden:

  • All Cardstock 12" för endast 4 kr /st. Spara pengar genom att utnyttja detta erbjudanden tillsammans med butikens nya fraktvillkor; max frakt 59 för skrymmande brev och alltid 100 kr för paket, oavsett vikt. Som tidigare gäller Fraktfritt för samtliga order över 700 kr (efter rabatt).
  • 10% på Revolution Tool, Silhouette samt Handtool
  • 15% på övriga produkter ifrån QK ( prisexempel; Enkel die 55 kr och Dubbel die 93 kr). Scrapperiet är numera en av Sveriges främsta butiker för Quickutz - just nu ligger över 175 dies i lager och bara väntar på din order.
  • Missa inte den nya FYNDHÖRNAN  - här kommer det regelbundet att komma nya och mycket prisvärda produkter - Ta gärna en titt på "Grisen i Säcken".

Samtliga erbjudanden gäller så långt lagret räcker och tills dess att annan information visas på butikens framsida. Jag reserverar mig för ev slutförsäljning och jag skall göra allt för att hålla butiken uppdaterad lagermässigt.

Andra nyheter som du hittar i butiken är;
massor av fluid chalks, nya tidningar och böcker ifrån Creating Keepsakes och Autumn Leaves, en hel del härliga produkter för din journaling, flera storlekar och färger av American Crafts "Precision Pen", ca 150 cardstock  i olika färger och strukturer - missa inte de nya cardstocken "Edge"; tags, hjärtan, olika storlekar scalloped mm. Förutom Quickutz så kan du numera även hitta Bosscut dies i Scrapperiet. Dessa dies passar såväl i din Bosskut som i Quickutz Revolution - Du har väl inte missat deras döskalle eller prinsesskrona?

Dessutom så kan jag meddela att det redan nu är på väg flera lådor fler produkter över Atlanten. Senare denna månad kan du hitta splitter nya och rykande färska kollektioner ifrån Cherry Arte, Basic Grey, Autumn Leaves, American Crafts, Daisy D´s mm.

Jag har säkert glömt något...börjar bli lite trött i huvudet...
Kontakta mig gärna om ni har ris och/eller ros om nya butiken  - ni vet var jag finns!

Välkomna in i Scrapperiet!









Kommentarer
Postat av: Anonym

opps, går man in i bloggen från förstasidan i shopen, så blir det inget eget fönster utan blir en del av shopens fönster.
kram

2007-06-28 @ 23:26:46
Postat av: Annika Knober

JAg har precis upptäckt detta och skall fixa till under morgondagen!

2007-06-28 @ 23:50:21
Postat av: Augusti_73/Anna

Åh så många härliga nyheter! Var tvungen att lägga en liten pappersbeställning på studs...
Trevlig helg!
/Anna


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback