Inspiration!

Här kommer en härlig layout ifrån Åsa  - Kort och gott; WOK

image269

Åsa har använt KI Memories nya papper ifrån Surprise kollektionen samt rubons ifrån American Craft, QK alfabet "Diesel", Dymo samt egen handstil!

Du får komma hem till mig när som helst och laga till detta - ser urläckert ut!


Ni får ursäkta att bloggen inte uppdateras dagligen samt så är shoppen inte alltid uppdaterad heller....ALL ledig tid går åt till att lägga in massor av nya och gamla varor i det "Nya" Scrapperiet.....Det tar tid men jag jobbar på så fort jag bara hinner och räknar med att kunna vara igång inom 14 dagar!

image229

Önskar du förbetställa Quickutsprodukter så är sista dagen för din beställning den 12 juni.
Gå in på
www.Quickutz.com och se vad som finns att välja på  - maila mig för ev prisuppgift.


Kommentarer
Postat av: Maria M

Ser verkligen fram emot den nya butiken! Håller tummarna för att det blir snart! =)

2007-06-07 @ 16:13:57
Postat av: Elin

Men, vad hungrig jag blev nu!! Hoppas att allt är bra och att det går finfint med nya shoppen. här är en till som längtar! :) Kram!

Postat av: Aase/ängel60

hej längtar efter att få
beställa allt fint som dina designmedlemmar använt sig av....
Hoppas det går bra och att allt snart är klart. Kram och Glad Midsommar Aase/ängel60

2007-06-20 @ 12:28:52
URL: http://angel60.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback