Vart tog vintern vägen??

Här på västkusten är det många + grader, regn på tvären och blåst....När kommer snön? När skall min lilla Ellen äntligen få ta på sig den där varma vinteroverallen jag köpte i höstas...(dyr!!) och när skall hon få åka pulka....? Frågan är om det över huvudtaget blir någon snö och vinter i år?!

Anna har i alla fall lyckats fånga urläcker frost på sina foton;

80753-102
Design; Anna Grundmark

Anna har använt papper ifrån MME, QK bokstäver och snöflingor samt crystal brads.
På snöflingorna har Anna penslat Ki Gloo och därefter hällt på shimmer glitter och sen gloo igen...visst blir det läckert?!

Kommentarer
Postat av: Malin

Underbar lo. älskar dessa papper!

Postat av: Malin Holmbergq

Så fin alltså!!
Ja jag ser att jag har OTROLIGT mycket kvar att lära....

2007-01-09 @ 19:44:20
URL: http://www.ilia.info.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback