Autumn Leaves & Fancy Pants

Just nu sitter jag som bäst och beställer och planerar inför våren! Mycket är beställt och en hel del återstår.

Aktuellt är att beställa både ifrån Autumn Leaves och Fancy Pants.

Det jag nu vill erbjuda er är att kunna förboka de nya clearstampsen ifrån Autumn Leaves samt Biggest Chipboard ifrån Fancy Pants.

Du kan se de 20 nya stämplarna ifrån AL
här!

Priset för stämplarna kommer att ligga runt 179kr / fpk


Hos Fancy Pants hittar man den grymt snygga chipboarden Biggest - 2st 12 x 12 ark med stora och härliga chipboard. Förra omgången så tog "Flourish" slut mycket snabbt. Jag tror att ni har sett en del layouter med dessa stora härliga swirls i gallerier runt om. Nu finns det alltså möjlighet att beställa både Flourish, Swirls och de övriga figurerna. Kika in här och här!

Priset för chipboarden kommer ligga runt ca 159 kr / fpk.

Vill du förboka stämplar och/eller chipboard  - maila mig;  [email protected]

Din förbokning är bindande och sista dagen för beställning är söndagen den 11 februari!

Kommentarer
Postat av: AnnaB

Attans också vad du lockar med fina saker... ;-)

Postat av: Lina

oj, jissus, där är ju så mycket jag vill ha....
Kommer du beställa annat från autumn oxå? Tänkte främst på de nya böckerna?

2007-02-03 @ 18:52:21
URL: http://www.ltannerfalk.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback