Veckosluts-Nytt!

TACK till ALLA er härliga scrappare som var på träffen i Linköping förra helgen - det är alltid lika roligt att träffa entusiastiska och glada människor som har scrapbooking och kortmakeri som hobby!

Vinnaren av en gratis entré biljett till Nordiska Stämpel och Scrappmässan i Göteborg den 31 mars - 1 april är; Anja Nordlund! Grattis!
(Det kommer mer info till dig via e-mail senare)

Jag går i väntans tider...det är så mycket nytt på väg hit....härliga kollektioner som jag tror kommer att passa de flesta! Vad sägs om CHA nyheter ifrån Sassafras Lass, Ki Memories, Basic Grey, Chatterbox, Autumn Leaves; Foof a la, Mod, Rhonna Farrer, Scenic Route, Junkitz ..med mycket mycket mera!

Medan vi väntar på alla dessa godsaker så trillar det in lite smått och gott....Vad sägs om:

...lite tidningar & böcker:

80753-134

80753-133

Making Memories har så här nära Alla Hjärtans Dag kommit med sin nya "Love" kollektion. Vad sägs om dessa snygga papper i "kraft" och mönster i olika rosa toner? Givetvis finns det snygga dekorationer till;

80753-135

80753-136

Ifrån Making Memories kommer även lite nya chipboard/jigsaw och de helt sprillans nya akrylfärgerna i guld, silver & koppar;

80753-131

Idag har äntligen Ki Memories fantastiska klister Gloo kommit samt de superläckra "Minisoup" - bokstäver och figurer i plast som kan lyfta dina layouter till oanade höjder....finns i 4 olika varianter!
80753-132


**Leverans-Nytt**;
Samtliga beställningar vars betalning fanns på Scrapperiets bankkonto idag vid lunchtid - är skickade!

**Förbeställningar**;
Söndagen den 11 februari är sista dagen för att förboka Autumns Leaves clearstamps, detta gäller såväl de "gamla" Swirls & Flourish samt de helt nya stämplarna som släpptes på CHA nu i januari.
Swirls och Flourish levereras i stort sett omedelbart - de nya kommer lite längre fram då de levereras ifrån USA senare i månaden.
Du finner mer information här nedan i tidigare inlägg - maila mig om du har några frågor eller om du vill beställa; [email protected]

**QK Klubben**;
Nu har de flesta beställningar ifrån Januari beställningen skickats - några av er inväntar lite fler dies/alfabet men det är på G.
Tom söndag gäller REA priserna på enkla och dubbla dies enligt tidgare mail - söndagen den 11 februari är även sista dagen för Februari månads förbeställning.
Glöm inte att det är sista chansen att beställa de produkter som slutas tillverkas den 28 februari.

Jag önskar er ALLA en härlig helg - njut, vila och va´kreativa!!

Kommentarer
Postat av: Molle

Låter härligt med så mycket nyheter! Längtar redan med spänning!

Kramisar

Postat av: Malin Holmberg

Herregud va farligt med så många nyheter... man vill ju ha liksom och när ska jag hinna pyssla?
Tiden är knapp nu efter som jag fick mitt efterlängade paket i går (när jag kom hem efter jobb) Åh, vad jag blev glad och ja nu är det många ideer som susar i skallen vill jag lova... ska bara få tid att göra dem också.
Tack Annika för att du har Scrapperiet och ja finns för oss!
Bamse KRAMIZAR
Malin

2007-02-11 @ 21:26:41
URL: http://www.ilia.info.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback