UTFÖRSÄLJNING

TACK alla er som påminnt mig om att jag totalt har missat att skriva ut tiden för Scrapperiets stora utförsäljning på söndag!
Du missar väl inte chansen att shoppa scrapbooking- och inredningsprodukter till riktigt låga priser?! Och du.....det hinner komma in en hel del nyheter i veckan oxå!!
Välkommen!

ÖPPETHUS med GARAGE SALE!


Söndagen den 9 december, mellan klockan 10-20 har jag Öppet Hus och stor utförsäljning i Scrapperiets lager. 

Hjärtligt välkommen att fynda Scrapbooking produkter med 25 - 30 % rabatt. Det kommer även att erbjudas att handla ifrån flera olika danska inredningsföretag - även detta till fördelaktiga priser!

Passa på att köpa de sista julklapparna!

Vägbeskrivning;
För att alla skall få plats så hänvisar jag er till en skola - endast ett par minuters gångväg ifrån mitt hem ochScrapperiet.

FR GBG; Tag av vid avfart 59 "Onsala - Kungsbacka" och kör höger ut mot Onsala.

FR MALMÖ; Tag av vid avfart 59 "Onsala - Kungsbacka och kör vänster ut mot  Onsala.

Efter ca 4 km - Tag höger in till Presseskolan och tag sedan direkt vänster i rondellen och parkera vid Gymnastiksalen. Promenera därefter ner mot Onsala vägen och efter gångtunneln som går under vägen, sväng höger. Efter ca 20 meter går det en gångstig ner mot vänster. Följ denna rakt fram och efter ca 100 m efter de stora stenarna på vägen så skall du till det andra huset på höger sida - ett vitt putsat hus - Onsala Snäckväg 4. Ingången till källaren är under den vanliga entrén . Skylt och marschall finns på plats. Barn är hjärtligt välkomna men tänk på att det kommer att bli trångt!



Varmt Välkomna!

    


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback