Svenska Quickutz dies!

Ja...då är äntligen väntan slut...pust...det har nästan känts som att vänta på jultomten!

Här är dom då till slut - de svenska diesen;
image377

Detta är en så länge de bilder som finns, artikelnr kommer även att tillkomma!

Visst är dom helt underbara - mina favvisar blev direkt prinsesskronan och sill och nubben! Vilka layouter och för att inte tala om vilka underbara inbjudningskort man kan komma att göra med dessa dies!

Är du med i Quickutzklubben så får du i kväll ett speciellt nyhetsbrev med erbjudande om de nya svenska diesen.
Är du inte medlem? Maila mig;
[email protected] - så skall vi se till att du blir det :)

Kommentarer
Postat av: Sussie

Hejsan :-) Mina favvisar är nog Midsommarstången, sill och nubbe, pepparkaksgrisen och adventsljustaken. Helt klart värda att vänta på.
Fast jag trodde faktiskt att det skulle finnas med en dalahäst :-( Det kommer kanske nästa gång, vem vet.

2007-08-24 @ 22:17:50
Postat av: Tinafina

WOW vad roligt!!!
Prinsesskronan o sill/nubbe diesen vil jag gärna ha!!!

Postat av: Malin.d

Å det fanns ju en massa jag vile ha, men jag måste fnissa åt att en Dökalle hamnar bland de svenska diesen *s*

2007-08-24 @ 23:07:42
URL: http://slosa.blogspot.com
Postat av: krumeluran

åhhhh jag vill ha!!!! jag mailar direkt :)

2007-08-25 @ 08:18:07
URL: http://www.krumelurans.blogg.se
Postat av: lotta

Vilka fina dies. Jag har precis lagt en beställning på alla. Kunde inte bestämma mig alla var ju lika fina. Kommer det mera???

2007-08-25 @ 09:35:21
Postat av: Angelica

Adventssljustaken blev min första favorit men ju mer man tittar så tycker man om alla, suck. Håller med Malin.d om döskallen, känns inte riktigt svensk men kul. Saknar också dalahästen - känns ju väldigt svensk - men vem vet.

2007-08-25 @ 11:40:53
Postat av: Carolina

Ja hur döskallen hamnade där kanman ju undra.... ?? Likaså svärdet. Jag trodde att det skulle vara med en dalahäst eller en viking.

2007-08-27 @ 16:14:49
URL: http://camile.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback