A2Z & Bazzill

Jag är jättestolt att som första scrapbookingbutik i Sverige kunna erbjuda er det nya märket A2Z Essentials mönstrade papper.
Bakom A2Z står bl a Heather Preckel, Creating Keepsakes Hall of Fame vinnare - en otroligt kreativ och duktig scrappare!
Det som jag och mitt DesignTeam tycker är så fantasktiskt med dessa mönstrade papper är att de är lika fina på "baksidan" som på "framsidan"!

Jag vill även passa på att lyfta fram Bazzills släta cardstock "kraft" - den som är likt kartong!

Se här vad Camilla, Karin och Åsa har gjord med Bazzill och A2Z;
(finns även vissa inslag av Ki Memories nya papper på några....)

80753-7
Design; Karin


80753-8
Design; Åsa


80753-6
Design; Åsa

80753-12
Design; Camilla

TIPS!

* Gör som Åsa - scrappa ditt favoritsnacks!
* Camilla har låtit sina döttrar Maja och Julia skriva små remsor om varandra - en jättekul idé om man har barn i "skrivåldern".
För inte är det väl bara jag som blir alldeles kär när jag ser barns handstil!?


Kommentarer
Postat av: Tinafina

WOW vilka läckra papper och layouter dt har skapat!!
Kram Tina

Postat av: Anna

Vilka läckara layouter dom har gjort, hela bunten. :O) Textremsorna som tjejerna har skrivit var ju bra klockren.

Kramen Anna

2006-10-18 @ 19:37:37
URL: http://annastenman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback