Mini Rub-Ons


Pga mässor, träffar och kurser så har inte alla nyheter hamnat i shoppen den sista tiden - men nu skall de flesta finnas där...ligger under "Nyheter v.47".

Där vill jag slå ett extra slag för American Crafts MiniMarks - äntligen har det kommit rubons som är små - perfekt när man inte vill ha så stor text. (ffa för oss som inte skriver med penna på våra layouter)

Finns i flera olika typsnitt och är mycket prisvärda; 430-500 bokstäver för 89 kr!

80753-44

Här har jag skrivit  "du och jag" med hjälp av typsnittet "Kate".

Kommentarer
Postat av: Karin B

Åh vad läckert! Ett till måste på önskelistan :-D
Snygg layout!

Postat av: ÅsaF

Denna har jag väntat på!! Jag älskar den!!! :-) Det är så effektfullt med de små bokstäverna, blir helt klart sugen igen.

2006-11-20 @ 10:07:35
URL: http://asaf.blogg.se
Postat av: Pysselpetra

Enkel och alldeles underbar

2006-11-22 @ 15:07:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback